Van egy vállalkozásunk, amibe folyamatosan cserélődnek az ügyfelek. Akiknek megoldjuk a problémáját megy tovább, helyette új ügyfélre van szükség. Ezzel nem is volt gond, egészen addig, amig a hirdetések ára el nem kezdett ennyire drágulni. Az AdWordsben dupla annyit költünk most, mint pár éve ugyan annyi látogatóért.
Ez azért eléggé idegesített, és folyamatosan azon gondolkoztam, hogy mit lehetne ez ellen tenni, mert ha tovább drágul akkor a hasznunkat fogja szépen lassan megenni a hirdetési költség. A kollégám is elég ideges volt emiatt, mert tudta, hogy ha nem fog jobban menni az üzlet, akkor nem biztos, hogy sokáig nálam fog tudni dolgozni.
Így teltek a napjaink, mondhatni elég feszült hangulatban. Míg egy hétfői délután egy vevő mondta, hogy miért nem bízunk meg valakit linképítéssel. Azt sem tudtam, hogy mi az. Így kérdezgettem őt róla, majd meg is adta azt a csapatot, akik neki is csinálják a weboldalra linképítés dolgait.
Megkerestem őket és elkezdtünk dolgozni. Nem mondom, hogy a hirdetéssel együtt nem volt húzós a helyzet, de ez pár hónapig tartott. Aztán már kevesebb hirdetési pénzből jött annyi vevő. Az lett a legjobb pont az egészben, hogy egy év után nem kellett már hirdetnem, mert a találatok közül jött annyi vevő, hogy több melónk is volt, mint előtte. Így ment meg egy vállalkozást a véletlen. Másrészt az a havi összeg, amit fizetek erre a dologra semmiség ahhoz képest, ami bejön belőle.