Miben különbözik a hirdetéstől?

Egy-egy vállalat életében különös helyet foglal el a marketing világa. Sokan sokféleképpen alkalmazzák a hirdetések és vásárlói ösztönzés eszközrendszerének varázsvilágát, ami épp úgy fejlődik, és változik, mint a világunk, vagy az egyes piaci szegmensek és az azokon megjelenő ügyfelek egyaránt.

A marketingen belül számos területet különböztethetünk meg, a szórólapoktól kezdve, a reklámok világán át, az ajánlás rendszerén keresztül a social media világáig. Egy azonban biztos, kulcstényezőként mindig az szerepel az eszközök hatékonyságát tekintve, hogy az új vevő, akinek a szükséglete támad, megtalálja – e a szóban forgó vállalatot, illetve a vállalat képes-e felébreszteni a vevőjelöltben a szükségletet. Az utóbbiban már a weboldal felépítése, szövegezése, designja fog tudni segíteni, az első tényezőben azonban egy új, a weboldalakhoz igénybe vehető kiegészítő szolgáltatás nyújthat segítséget, ami nem más, mint a prémium linképítés.

De mit is jelent ez? Miben másabb, mint egy hirdetés, amit a googleban elindítunk, és időszakosan használva felpörgetjük vele vállalkozásunk forgalmát? Számos tényezőben, de amelyek a legfontosabbak, hogy a linképítés hosszú távon nyújt segítséget a hirdetésekkel szemben. Hiszen egy hirdetés csak addig segít számunkra az új ügyfelek becsalogatásában, amíg azt igénybe vesszük, sokszor horror összegekért hattintásonként és kulcsszavanként. A linképítés ezzel szemben hosszabb kiépülési idővel dolgozik ugyan, de a google keresőben előnyös helyet biztosít a vállalat számára egy-egy kulcsszóra való keresés esetén. Kevesebb költséggel, hosszabb távon, tartósabb előnyt biztosít a versenytársakkal szemben a találati listában való helyezést illetően, ezáltal biztosítva az új látogatók számának növekedését, és így lehetőség nyújtva az új vevőállomány stabil növelésére.

Mindezeket összegezve, egy stabil és hosszútávú marketingpolitika részeként sokkal nagyobb és hosszú távon eredményeket biztosító sikereket képes nyújtani, kisebb költségekkel és kevesebb energia befektetéssel. Tehát, ha nem elégszünk meg egy pár darabszámos, rövid távon elért új ügyfélszámmal, akkor mindenképpen megéri a választás az egyéb hirdetési formákkal szemben.